tiistai 1. marraskuuta 2011

Täällä taas ♥

Aurinkoista päivää :)) No ei todellakaan... Tää Suomen syksy on aika karua :// No piristykää ja jaksakaa :D

Huuh... Tänää koko koululla loppu 14.00 koulu joten tottakai bussipysäkeil oli aika ruuhkasta... No bussi oli sit totta kai iha täynnä... Mielenkiintosta! Mun kamu sai yhen ällön pojan vierest paikan ja mä jäin ilman joten mä istuin sit vaa mun kamun sylii... :// Tai no ainaki mä luulin nii... sit se ällöttävä poika oli just nousemas siit pois jja... HYYII!!! Sit mä istuin _vahingos_ sen sylii... :// Hui kamalaa... No naurettii kamun kaa sille jo heti ja ajateltii et ois ollu ihanaa jos se ois ollu joku söpö poika... :) No just mun tuurii...

Tänään päätettiin ystävä porukas et me puhutaan täst lähtien vaa englantii ( kaikki meist haluu muuttaa pois suomest johonki... kukaa ei osaa enkkuu hyvi ://) No arvaas vaa se ei tunnu oikee onnistuvan :)) Pitäis tsempata et pääsis täält suomest pois :)

No siin kaikki tän päivän jutut :)

P.S. Hyi, täst on viel pakko kertoo :/ Meijän luokal on yks sellane ällö tyttö... Se koko ajan kyylää meijän porukkaa ja se ottaa päähä... No kiinnosti :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti