sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Salaperäistä ;)))))))))))

"Oltiin kaikki mun ja Krisun sängyil. Meit oli mun lisäks siin 5 :) Siis minä, Krisu, Kata, Maria, Tea, Niko(♥) ja Matias :)) Pelattin uunoo ja katottii TV:t. Olin mahallaan siin sänkyl jalat suorin ;) Sit Niko vaihto asentoo ja meni selälleen mun jalkojen päälle ♥ Tuntu hyvält... Tosin se on ihan kauheet, koska mun kaveri(tosin vihaan sitä) tykkää siit... Vuos sit tykkäsin siit mut nyt se on vähän niinku kadonnu... Oon löytäny uuden ihastuksenki... Nooh :) Kyllähä niit ihastuksii saa olla vaik kuinka paljo ;))))"

Kiitos vaa ku kuuntelette mun vuodatuksii... Mä nii oikeesti haluisin olla Amerikkalainen :)) Sillee haluisin tosi kovasti muuttaa USA:an tai Lontoosee... Mut sit taas ku se on aika epätodennäköstä et pääsisin... Mut älkää päästäkö unelmist irti!!!

♥♥♥ Super rakkaudel XOXOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti